نصب و پشتیبانی

Image result for support team clipart

 

مشکلات شبکه هاي کامپيوتري از جمله مسائلي است که شرکت هاي مختلف بعضي مواقع  با آن دست و پنجه نرم مي کنند. شرکت هاي مختلف معمولاً مشکلاتي از جمله شناسايي نشدن برخي از راديوهاي وايرلس در شبکه، خراب بودن دستگاه ها ، مشکلات امنيتي، قابل دسترسي نبودن راديو هاي وايرلس و يا قطع شدن لينك هاي وايرلس  و غيره روبرو هستند که نه تنها اتلاف وقت و هزينه هاي زيادي را موجب مي شود، بلکه باعث عدم تمرکز برروي کار اصلي شرکت ها نيز خواهد شد.

 


پشیتبانی جامع

ما مسئولیت تمام نیازهای  مشتریانمان را به عهده می گیریم، بازدید های دوره ای پیرامون خدمات IT، ارائه مشاور IT ...در طول مدت همکاری ما تلاش می کنیم مشتریان دغدغه ای از بابت مسائل ITنداشته باشند و با خیالی آسوده به کسب و کارشان تمرکز کنند، اگر شما تصمیمی جدی برای گرفتن گزارش از وضعیت واقعی شبکه خود دارید و یا به دنبال راه کارهای جدید IT هستید، ما می توانیم طی بازدید و ارائه گزارش و مشاوره رایگان رضایت خاطر شما را فراهم نماییم.

خدمات پشتیبانی ما توسط یک تیم از کارشناسان مجرب ویژه مشتریان ارائه می شود که از طریق پشتیبانی تلفنی و اینترنت نیز شما را حمایت می کنند.


برخی از مشتریان یک قرارداد ساليانه را را انتخاب می کنند که هزینه تمام خدمات در آن ثابت است.

برخی می خواهند شبکه شان توسط کارشناس ما از راه دور کنترل شود.

برخی هم به هیچ کدام از این خدمات نیاز ندارند. و در مواقع خاص و بروز مشكل به كارشناسان فني نياز پيدا مينمايند

 

 

همه کارشناسان ما برای برقراری ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند. آنها تلاش خواهند کرد تا دانش فنی مشتریانی را که نیاز به آموزش در زمینه IT دارند را نیز به سطح قابل قبولی برسانند.

 

بهترین در مشتری مداری ...


ما می دانیم که حمایت از مشتری بسیار مهم تر از پشتیبانی فنی است. ما معتقدیم اهمیت ارائه خدمات كمتر از خود مشتری نیست.


همه تماسها توسط کارشناسان مجرب پاسخ داده می شود

 

خدمات اینترنتی ما به مشتریان امکان ارائه خدمات پیشگیرانه از راه دور را قبل از مراجعه کارشناس را می دهد.

 

75% مشکل مشتریان را تا 2 ساعت یا کمتر پس از تماس رفع می کنیم.

 

سرويس نگهداري ما به شما اطمينان خواهد داد که از تمام شبكه هاي كامپيوتري شما نگهداري نموده و شبکه هاي شرکت شما را به صورت دوره اي  تنظيم و بررسي نمايد. بدين ترتيب با صرف هزينه اي اندک از بابت مشکلات و مسائل شبکه هاي وايرلس  آسوده خاطر خواهيد بود

شبکه هاي که توسط این شرکت راه اندازي مي شوند به مدت يک ماه به رايگان پشتيباني خواهند شد. پس از اين مدت پشتيباني شبکه شما بصورت ماهيانه و طي قرارداد جداگانه اي انجام خواهد شد

 

ارائه خدمات کامل پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سیمی و شبکه های بی سیم(وایرلس) ، بازدید دوره ای به روز رسانی ، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، عیب یابی و اشکال زدایی ، بهینه سازی و بالا بردن راندمان کاری شبکه ، جداسازی و یکپارچه سازی شبکه ، اعزام نیرو ، نیروی مقیم و....

 

نصب دستگاه هاي وايرلس

 

 

 

یکی از ماموریتهای و تخصص های این شرکت تامین و اجرای ارتباطات بیسیم (Wireless) می باشد. این ارتباطات شامل لینک کوتاه برد درون شهری تا لینکهای برد بلند بین شهری و یا در مناطق عملیاتی و صنعتی بین دفاتر مجموعه های مختلف می باشد.اجرای ارتباطات بی سیم در فواصل طولانی نیازمند بررسی های دقیق کارشناسی توسط افراد متخصص می باشد مانند:

§         امکان سنجی دقیق

§         انجام بررسی های جغرافیایی میدانی

§         انجام آزمایش های توپوگرافی دقیق و بررسی ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین در فاصله دو آنتن

§         کنترل شرایط محیط کار تجهیزات، اعم از دما رطوبت و گرد و خاک

§         کنترل وضعیت فرکانسی موقعیت اجرا و بررسی آلودگی های فرکانسی موجود

§         بررسی نوع سرویس مورد نظر کاربر به منظور انتخاب تجهیزات

 

متاسفانه دیده می شود در انتخاب و نصب نوع تجهیزات بدون توجه به این عوامل بعضا با انجام هزینه های گزاف نتیجه مناسب بدست نمی آید و یا به منظور صرفه جویی و انتخاب تجهیزات نا کارآمد نتیجه مطلوب حاصل نشده و با کنار گذاشتن تجهیزات مورد استفاده نیاز به صرف هزینه مجدد می باشد.

البته توجه به همه عوامل ممکن و انتخاب بهترین گزینه نیازمند تخصص دقیق کارشناس در این حوزه علاوه بر کسب تجارب مختلف در پروژه های مختلف می باشد

اگر میخواهید شبکه ای با بالاترین سرعت، بیشترین امنیت، بهترین کیفیت را طبق استانداردهای جهانی داشته باشید برترین راه  بر اساس شبکه های وایرلس داخلی و خارجی را کارشناسان این شرکت با سالها تجربه به شما ارائه می دهند.

 

·          دارای شیوه های نوین در طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری
انجام پروژه های وسیع و حرفه ای شبکه بی سیم در فواصل طولانی تا 150 کیلومتر

·         انتقال اطلاعات با سرعت 100Mbps و بالاتر تا 2 گیگ 

·         ارتباط دو نقطه با هر شرایطی تضمینی - پینگ زیر 10میلی ثانیه

·         عملکرد در سخت ترین شرایط آب و هوائی

·         پشتیبانی از چندین باند فرکانس مجاز و قدرتمند
پوشش وسیع و گسترده با تجهیزات حرفه ای شبکه
نصب و راه اندازی سریع- داراي تيم فني و مجرب در خصوص دستگاه هاي مختلف و تيم دكل كار 
قیمت باورنکردنی و قابل رقابت با تجهیزات مشابه

·         ثبات لينك هاي نصب شده ...

نصب لینک های رادیویی به صورت تضميني و مهلت تست

نصب انواع راديوهاي وايرلس – نصب ميكروتيك – Ubiqiti – نصب راديوهاي موتورولا Motorolla – نصب انواع دستگاه هاي مايكروويوMicrowave  ....به صورت تضميني

 

امکان سنجی ومسیر یابی لینک های وایرلس به صورت رایگان وارائه گزارش مکتوب ومستند

 شرکت سارین شبکه آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت های فنی خود در دور ترین نقاط ایران خدمات فنی و مهندسی خود را به سازمانها و مجموعه های متقاضی ارائه نماید. این خدمات شامل مشاوره ، امکان سنجی ، تامین تجهیزات بی سیم، تامین و اجرای دکل و نصب و راه اندازی لینک ارتباطی می باشد.

 

تعميرات و گارانتي

 

تمامي كالاهايي كه از اين شركت خريداري ميگردد داراي گارانتي معتبر از شركت سارین شبکه ميباشد

در صورتي كه نياز به تعمير دستگاه هاي وايرلس خود باشيد تيم فني و تعميرات  اين شركت كليه كليه دستگاه هاي شما را تعمير مينمايد . در ابتدا دستگاه دريافتي تست و عيب يابي ميگردد سپس هزينه آن به مشتري اعلام و در صورت رضايت مشتري اقدام به تعمير دستگاه ميگردد

اين شركت آماده تعمير و عيب يابي كليه تجهيزات وايرلس از جمله راديو هاي وايرلس –از ميكروتيك تا موتورولا و مايكروويو وانواع UPS   و لوازم جانبي با حداقل قيمت ميباشد .

 

لازم به ذكر ميباشد كليه دستگاه هاي تعميري اين شركت شامل دوره گارانتي و تست دستگاه از جانب مشتريان گرامي ميباشد

 

Image result for support team clipart